czwartek, 23 stycznia 2014

Zumba!

Witam!
 
Jak już wspominałam w ostatnim poście, zrealizowałam moje kolejne postanowienie i zapisałam się na siłownię. Staram się wykorzystać jak najlepiej ofertę przygotowaną przez fitness club i zamiast monotonnych zajęć na maszynach siłowych, próbuję spróbować każdego z zajęć grupowych. Jednym z nich jest ZUMBA. Miałam okazję spróbować jej już jakiś czas temu kiedy w moim mieście co tydzień w piątek odbywały się, 3-godzinne letnie maratony na świeżym powietrzu, które wspominam bardzo miło.:) Tym samym nie podlegało żadnym wątpliwościom, że na te zajęcia się wybiorę i dziś z ręką na sercu mogę powiedzieć, że Zumba, to mój niekwestionowany faworyt na jesienną chandrę. Po każdych zajęciach jestem naładowana pozytywną energią, przez instruktorkę, świetną muzykę i proste, choć dające wycisk choreografie.


Pozdrawiam! :)

1 komentarz: