niedziela, 8 września 2013

Rok z Ewą Chodakowską - dziennik fitness

Witam!
Właśnie trafiłam w sieci na taką oto okładkę, przeglądając ofertę empiku, jestem niezmiernie ciekawa jak będzie wyglądał środek książki i co nowego zaproponuje nam Ewa. Mam wielkie obawy, że niestety nic nowego tam nie będzie, ale oby czekała mnie miła niespodzianka ;) Z pierwszej książki jestem bardzo zadowolona, mam nadzieję, że i ta mnie nie zawiedzie :)

http://ecsmedia.pl/c/rok-z-ewa-chodakowska-b-iext23237801.jpg 

 "To wyjątkowy osobisty przewodnik w drodze do osiągnięcia spektakularnej przemiany zewnętrznej i wewnętrznej pod okiem najpopularniejszej polskiej trenerki Ewy Chodakowskiej dla wszystkich, którzy chcą, aby dbałość o kondycję stała się ich niewymuszonym stylem życia. Trenerka całej Polski, której liczba fanów na Facebooku, przekroczyła pół miliona, autorka bestsellera „Zmień swoje życie z Ewą Chodakowską”, płyt DVD z treningami, aplikacji z ćwiczeniami, rekordzistka w największym ogólnopolskim treningu grupowym, w swojej najnowszej publikacji występuje w roli trenerki personalnej każdego, kto pragnie w swoim życiu zaznać całkowitej odnowy fizycznej i psychicznej. Ewa Chodakowska proponuje w książce aktywność fizyczną przez cały rok, kierując, motywując i wskazując jak osiągnąć w tym czasie kompleksową metamorfozę oraz zapewniając praktyczne narzędzia pozwalające na samodzielne planowanie treningów i sprawdzanie ich rezultatów. Książka przeznaczona jest na cykl 12 miesięcznej aktywności, który można rozpocząć w dowolnym momencie roku. Zawiera pakiety specjalnych zestawów ćwiczeń na każdą partię ciała, tabele planów treningowych i kontroli wyników, motywacje na każdy miesiąc oraz liczne porady treningowo-dietetyczne, miejsca na notatki i dokumentację swojej przemiany. Książka uwzględnia dodatki specjalne, zawierające cenne wskazówki dla ćwiczących, osobisty kalendarzyk na lata 2014/15 i opatrzona jest wyjątkowymi zdjęciami autorstwa znanej fotograf polskich i międzynarodowych gwiazd, Marleny Bielińskiej." ( źródło: www.empik.com)

6 komentarzy:

  1. ciekawy pomysł :) dobrze że Ewa tak się stara i tyle tworzy.! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo, nawet nie wiedziałam ! ;) Miejmy nadzieję, że i tym razem nas czymś zaskoczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe już sa kalendarze , troche mnie juz przytlacza Ewomania :( Zapraszam na ABS wyzwanie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. a w Netto promocja na ksiazki: http://kingaemigrantka.blogspot.de/2013/11/rok-z-ewa-chodakowska-twoj-dziennik.html

    OdpowiedzUsuń