poniedziałek, 30 września 2013

Project Ania Bałon III

Witam!
Dzisiaj kolejny wpis z TVN-owskiego cyklu i zmagań Ani. W dzisiejszym odcinku zostały przedstawione pierwsze efekty. Odkąd Ania rozpoczęła swoją walkę minęły 3 tygodnie. 


Jakie są efekty? 
Obwód tali -2 cm
Biust -2 cm
Biodra -3,5 cm
Waga -1,5 kg
W sumie zgubione 7,5 cm oraz 1,5 kg .  

Na 3 tygodnie, moim zdaniem to fajny wynik. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz w czasie intensywnych treningów 4-5 razy w tygodniu, czy dieta 1000 kcal to nie za mało? Rozumiem, odpowiednio dobrane składniki potraw i w ogóle, ale wydaje mi się, że mimo wszystko to ciut mało. Chyba Ani też to nie wystarczało, bo przyznała się do podjadania. Obecnie jej dieta została zwiększona do 1200 kcal.

Także efekty są, motywacja i chęci jak widzimy na filmiku również, także zobaczymy co będzie dalej, ja ze swojej strony życzę powodzenia :)

4 komentarze:

  1. Nie oglądam telewizji kompletnie, ale z tego co piszesz to mi to wygląda na jakiś przekręt. Tysiąc kalorii podchodzi już pod głodówkę (biorąc pod uwagę to co piszą w książkach naukowych). Człowiek chudnie przy nich jak szalony, a już tym bardziej gdy są to pierwsze tygodnie. Do tego intensywne treningi i mamy katastrofę - omdlenia, uszczerbki na zdrowiu i przede wszystkim OGROMNY spadek wagi. A tu co? 1,5 kg? Tyle to ona powinna przy takim schemacie zrzucić w ciągu pierwszych 5 dni (sądząc po moich własnych doświadczeniach) nawet gdyby zdarzyło jej się podjeść trochę.

    Ten wynik jasno sugeruje zdrową dietę 1500-1700 kcal i dobre treningi. Wciskają ciemnotę jak zwykle. Ach, ta telewizja... :P Co najgorsze, propagują niezdrowy sposób odchudzania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też tutaj coś nie gra, w każdym wpisie, wraz z nowym 'odcinkiem' jej zmagań mam jakieś ale mimo że specjalistą nie jestem. No ale dlatego to śledzę, bo jestem ciekawa jak to wszystko się potoczy....

      Usuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że ona się odchudza :D .. ale tak jak mówisz, trochę mało 1000 kcal przy tylu dniach ćwiczeń!

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawi mnie ile osiągnie.. choć faktycznie 1000kcal przy takich treningach wydaje się bardzo mało..

    OdpowiedzUsuń