środa, 2 października 2013

Wyzwanie WH na Endomondo

Witam!
 

We wrześniu podjęłam wyzwanie, zorganizowane przez Endomondo, w którym stawką było wygranie prenumeraty Women's Health. Wygrywa dziewczyna która uzyska największą ilość spalonych kalorii przez cały wrzesień. Oczywiście nie liczyłam na wygraną, nie dodawałam sobie aktywności na siłę, aby były ich miliony, ale tak sprawiedliwie, chciałam zobaczyć jak prezentuję się na tle innych dziewczyn i w sumie tragedii nie było :) Jestem z siebie dumna bo był to najaktywniejszy miesiąc, chyba w moim całym życiu, także postęp nie wiarygodny. Teraz od października zaczynam studia i chcąc nie chcąc czasu będzie mniej,  więc był to dobry moment, aby naładować się energetycznie :) Ale treningów oczywiście nie zaprzestaję ;)

Podsumowanie
Ilość spalonych kalorii: 16 613
Miejsce: 230 na 10 168 uczestniczek


Jestem bardzo zadowolona, fajna akcja no i gratuluję zwyciężczyniom. :) Bo do rozdania było 10 prenumerat. Co myślicie o takich akcjach? A może któraś z was też brała udział?
Pozdrawiam! :)

5 komentarzy: