piątek, 13 września 2013

Hayden Williams Fashion Illustrations

Witam!
Dzisiaj troszkę kultury zagości na moim blogu, bo zdrowy styl życia to nie tylko dbanie o swoje ciało, odpowiednią dietę, ale również pielęgnowanie swojego ducha artystycznego. Jestem tego świadoma, że niektórzy mają większą wrażliwość na sztukę, inni mniejszą, ale chyba każdy potrzebuje jej w codziennym życiu, czy to pod postacią książek, muzyki, filmów, czy obrazów. Ja ostatnio jestem zafascynowana, rysunkami brytyjskiego ilustratora Haydena Williamsa, który tworzy cudne rysunki nie tylko ubrań, które widzimy na wybiegach, w swoich pracach ukazuje również najważniejsze postacie popkultury. 
O tym artyście dowiedziałam się ze strony Beyonce, gdzie zobaczyłam jej osobę przedstawioną w wersji rysunkowej, a gdy weszłam na bloga Haydena to już pokochałam go w całości tworzy świetne prace.
Jako, że jestem fanką Bee i Audrey, to przedstawię wam na moim blogu właśnie je, ale odsyłam was również na bloga, facebooka, tumblra czy twittera, gdzie możecie zobaczyć o wiele, wiele więcej, no i  będziecie na bieżąco (linki poniżej).


Dajcie znać czy podobają się wam takie posty :) Pozdrawiam i miłego dnia! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz