niedziela, 15 września 2013

Ellie Goulding - Running


Witam!
Dzisiaj troszkę z innej beczki, a mianowicie nowa seria wpisów dotycząca tego jak osoby znane nam z telewizji, internetu, świata muzycznego dbają o swoją dobrą kondycję. Na pierwszy rzut poszła brytyjska piosenkarka Ellie Goulding. Bardzo lubię jej piosenki, a ostatnimi czasy przeglądając jej teledyski na youtube, wpadłam na reklamę Nike w którym główną bohaterką jest Ellie, potem troszkę poszperałam i okazało się, że piosenkarka ostatnimi czasy stała się wielką fanką biegania.


 Ellie musi utrzymać świetną kondycje, aby w czasie koncertów dawać z siebie wszystko i mieć energię przez całe swoje show, które jest bardzo energiczne. Widać również, że Ellie bardzo 'wkręciła się' w bieganie bo brała udział w wielu akcjach, organizowanych biegach m.in. Nike Women's Half Marathon.

run, run! | via Facebook

Na koniec na deser playlista w rytm której piosenkarka najchętniej biega.


5 komentarzy:

  1. nie wiedziałam, że Ellie tak bardzo się udziela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że mogłam troszkę poszerzyć twoją wiedzę :)

      Usuń
  2. podoba mi się, że bieganie jest coraz bardziej pokazywane :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda:) Tania a jakże efektywna forma aktywności :)

      Usuń
  3. ciekawy post.fajnie że wszędzie etraz promowany jest zdrowy styl życia:)

    OdpowiedzUsuń