czwartek, 3 października 2013

Podsumowanie września!

Witam!
Wrzesień mogę oficjalnie uznać za najbardziej aktywny w moim życiu, ciężko będzie mi pobić samą siebie ;). Każdego dnia starałam się aby aktywność fizyczna była na porządku dziennym, czy to w większym czy mniejszym stopniu zależnie od ilości czasu do dyspozycji. Ale wiem, że pod względem ćwiczeń ten miesiąc wycisnęłam jak cytrynę. 
Najgorsze jest to, że ciągle mam problemy ze zdrowym odżywianiem. Staram się wprowadzać jakieś ciekawe zdrowe dania to mojego jadłospisu, ale jakoś na razie marnie mi to wychodzi. O ile do samych ćwiczeń nie jest mi trudno się zmobilizować, ostatnio wręcz stały się przyjemnością, tak, tak w końcu osiągnęłam ten poziom :D To z tym jedzeniem bywa różnie, dlatego efekty nie są takie jak bym chciała. Ale i tak jestem zadowolona, bo małymi kroczkami, metoda małych zmian na pewno osiągnę SUKCES :) Ważne, żeby to było z głową, nic na siłę i bez zbędnej presji i stresu, to ma być przyjemność :)

Tak prezentował się mniej więcej mój cały miesiąc:


Formy treningów jakie wybrałam to: 
Tiffany - boczki, Mel B, Ewa Chodakowska (Total Fitness I, Total Fitness II, Turbo Spalanie, Killer, Trening z gwiazdami, 6 minutówki) Total Fitness z Tomkiem, XHIT Daily,  Chodzenie, Wchodzenie po schodach, Bieganie

W sumie w sierpniu:
Pokonałam: 70,56 km
Moje treningi trwały: 31 h 44 min
Spaliłam: 16613 kcal

Bilans moich wszystkich dotychczasowych treningów:


A jak wam minął wrzesień? :)
Pozdrawiam!!!

14 komentarzy:

  1. brawo! mój wrzesień nie prezentuje się tak ładnie, ale październik już będzie lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze dwa tygodnie ok, później tak sobie ;(
    Ale nowy miesiąc, nowe postanowienia i startuję na nowo!!

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem pełna podziwu! gratuluje! a z jedzonkiem będzie ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z jakiej strony pochodzi drugi screen? Przydałoby mi się coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Metoda małych kroczków sprawdza się właściwie w każdej dziedzinie życia i tak trzymać! Dla mnie wrzesień był słabiutki, ale zamierzam to nadrobić w październiku :D

    Pozdrawiam, Meg
    www.megulencja.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry Boże! Toż to ja przecież nic nie robię! :)
    Mam nadzieję, że kiedyś będę ćwiczyć tak intensywnie jak Ty! :) Mój wrzesień przy Twoim to jest nic. :>
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjrzałam się twojej stronce i robisz i to dużo ;) Pozdrawiam również! :)

      Usuń