czwartek, 10 października 2013

METALLICA - Through the never

 Witam!
Dzisiaj mała przerwa od tematyki sportowej. :) Ostatnio miałam okazję być w Multikinie na koncercie zespołu Metallica - Through the never w 3D i muszę wam powiedzieć, że się nie zawiodłam. Film spełnił moje oczekiwania w każdym stopniu. Momentami czułam się jakbym była na prawdę na koncercie, niesamowite wrażenie, aż miałam ochotę śpiewać z zespołem, nóżka chodziła bez przerwy :) Całość zrobiona bardzo pomysłowo, koncert połączony z fabułą, co w rezultacie przypominało długi, ale jakże spójnie zrobiony teledysk, chwilami lekko przerażający, ale to właśnie to decyduje w największej mierze o atrakcyjności całości. Lekki niedosyt pozostawia końcówka, czyli zawartość torby, którą podobnie jak w filmie Tarantino, 'Pulp Fiction', widz może zinterpretować dowolnie.  W każdym razie kto nie miał okazji zobaczyć serdecznie polecam! :)


'Podczas realizowanego z ogromnym rozmachem koncertu grupy Metallica, młody członek ekipy koncertowej Trip (Dane DeHaan), dostaje zlecenie odebrania niezwykle ważnej przesyłki. Rutynowe z pozoru zadanie przeradza się w groźną, surrealistyczną odyseję, którą muzycznie ilustruje Metallica, wykonując na żywo swoje ikoniczne utwory. Zdeterminowany, by dostarczyć przesyłkę Metallice, zdany wyłącznie na siebie Trip pokonuje opustoszałe ulice miasta.' - www.filmweb.pl


A dla fanów sportu, radzę poszperać w piosenkach zespołu bo wiele z nich daje niezłego kopa podczas treningów, mają nieziemską moc. Mój faworyt to 'Battery', ale wy znajdźcie swoja ulubioną :)
Pozdrawiam serdecznie! :)

6 komentarzy:

  1. dla fanów zespołu na pewno coś fajnego : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie koniecznie, ja jakimś wielkim fanem nie jestem, a całość bardzo mi się podobała, szczególnie klimat w jakim był utrzymany.:)

      Usuń
  2. Fajnie, że znalazłaś w nim coś dla siebie, niewątpliwie piosenki tej grupy nadają się do podtrzymywania tempa w czasie aktywności fizycznej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie!też lubię ćwiczyć przy utworach które dają mi kopa:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. dla osob lubiacych zespol taki film musi byc fajnym doswiadczeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że to opisałaś, zawsze zastanawiałam się jak wyglądają takie "koncerty" w kinie :P

    OdpowiedzUsuń