poniedziałek, 2 września 2013

Przegląd prasy - WRZESIEŃ

Witam!
Dzisiaj pogoda w moim mieście jest okropna, od samego rana pada deszcz, jest zimno, wietrznie, szaro i buro. Brrrr... Czyżby to już prawdziwa jesień nadchodziła? Oby nie. Mam nadzieję, że słońce jeszcze troszkę nas pogrzeje, jakoś nie jestem jeszcze gotowa na grube wełniane swetry, bluzy, kurtki itp. ;) Ale ja nie dałam się pokonać pogodzie i rano na rozbudzenie zrobiłam sobie krótki 15 minutowy trening, potem wyszłam na spacer połączony z załatwianiem najpilniejszych rzeczy, upiekłam biszkopt z malinami ( JEŚLI JESTEŚCIE ZAINTERESOWANE PRZEPISEM, PISZCIE W KOMENTARZACH) z działeczki, a teraz z kubkiem kawy w ręku pogrążyłam się w lekturze wrześniowych czasopism. I postanowiłam z wami, podzielić się tym czy warto po nie sięgnąć, czy też nie.

*****************
Women's Health Nr 2 (2) 2013
 
Na pierwszy rzut poszła ta właśnie gazetka. Nowość na polskim rynku. Do tej pory o tematyce takiej typowo fitnessowej i o zdrowym stylu życia to był jedynie Shape, który dość długo utrzymuje się na rynku. Wcześniej ciekawą propozycją było również czasopismo Happy! ale zniknęło ze sklepowych półek. W każdym bądź razie, jak dla mnie to jest zdecydowany faworyt, pierwszy numer bardzo mi się podobał, wszystkie artykuły i artykuliki pochłonęłam w jeden wieczór i z niecierpliwością wyczekiwałam drugiego, aż dziś wpadł w moje rączki i stał się lekturą na dzisiejszy deszczowy dzień. Artykuły są napisane ciekawie, w prosty sposób przekazują najistotniejsze rzeczy bez zbędnych specjalistycznych pojęć, doszukamy się w nich również odrobiny humoru co nie wątpliwie również umila czytanie. Fajnym akcentem jest również fakt, że redakcja współpracuje z Men's Health dzięki czemu w niektórych artykułach możemy poznać również męski punkt widzenia. Kto jeszcze nie miał okazji przeczytać, serdecznie zapraszam! :)

Mnie zaciekawiły następujące artykuły:
JESZCZE LEPSZA JA - CERA PEŁNA BLASKU - na temat podkładów, ich rodzai i ich sposobu użytkowania, gdyż zawsze mam z nimi problem, jaki wybrać, jaki odcień.

WZMOCNIJ SŁABĄ SILNĄ WOLĘ - kilka wskazówek jak popracować nad swoją silną wolą, tu chyba warto podłapać nowe sposoby co by zawsze skutecznie umieć zebrać swoje cztery litery i zabrać się do roboty.


DOGOŃ SWÓJ CEL - ten artykuł przeczytałam w celu dokształcenia, pogłębienia wiedzy, gdyż w sierpniu zaczęłam swoją przygodę z bieganiem i szukam inspiracji, podpowiedzi...

GRA O TRON - artykuł na temat bieżni i orbitreka; dwa moje ulubione przyrządy do ćwiczeń więc nie mogłam się oprzeć :)

Shape - 09/2013

Drugą gazetka którą dzisiaj nabyłam to weteran na polskim rynku Shape. Tutaj żadnych wielki zaskoczeń, zmian czy rewolucji. Stałe rubryki, tematy troszkę oklepane. Kupiłam już chyba z przyzwyczajenia. Ale i tutaj znalazłam coś dla siebie.

JOGURT, KEFIR I SPÓŁKA - ostatnio jestem fanką jogurtu naturalnego, do musli, do sosów, do naleśników, znalazłam dziesiątki zastosowań :) Stąd też zaciekawienie tym artykułem. 

TUNING BRZUCHA - drugi artykuł zawiera bardzo praktyczne rady dotyczące pracy nad swoim brzuchem, kilka na pewno uda mi się wprowadzić w życie.

A wy jakie czasopisma sportowe czytacie? :)

4 komentarze:

  1. Musze kupić shape:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie Shape nie zachwyca, może się skuszę na Women's Health :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WH też nabyłam i jestem z treści zadowolona, kilka artykułów, które mnie zainteresowały + lubię te ich ciekawostki na początku ;)
    Shape nie kupowałam i nie kupuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to fakt, ciekawostki chyba najbardziej przyciągają ;D

      Usuń