czwartek, 24 stycznia 2013

Rolki PART II.

Witam Was Bardzo Serdecznie!!! :)
Przepraszam za tak długą przerwę, ale wypadło kilka rzeczy niezależnych ode mnie i niestety musiałam się nimi zmierzyć przez co kompletnie nie miałam czasu, ani głowy na wpisy.Ale nie oznacza to, że zrezygnowałam ze zdrowego trybu życia, bo co to, to nie :D. Ale teraz te braki zamierzam to nadrobić z nawiązką.
Zacznę od pokazania Wam tak jak obiecałam jak w rzeczywistości prezentują się moje rolki/łyżwy. I mam nadzieję, że wybaczycie mi dość słabą jakoś zdjęć, ale światło jest nie najlepsze.
Całość zapakowana jest w takie oto pudełeczko, które jest bardzo wygodne, ma rączkę więc łatwo je przenosić, jest również dobre do przetrzymywania, gdyż rolki/łyżwy się nie kurzą.

A same rolki/ łyżwy prezentują się tak. Jak na razie próbowałam jazdy na rolkach po domu i powiem szczerze, że chyba nie szło mi najgorzej :) Ale najważniejsze, że mi się podobało i teraz z niecierpliwością wyczekuję, aż zniknie śnieg, abym mogła pośmigać po mojej miejskiej ścieżce rolkowo-rowerowej :) Jeśli chodzi o łyżwy to jeszcze niestety, nie miałam tej przyjemności wypróbować ich, ale w najbliższym czasie mam nadzieję to nadrobić.
Teraz muszę poważnie zacząć rozglądać się za jakimiś porządnymi ochraniaczami na kolana, łokcie i oczywiście kask. Może wiecie, gdzie można dostać jakieś porządne i jednocześnie w fajnych kolorach ? :)
Pozdrawiam!!!

1 komentarz:

  1. Ja mam podobne! Kupiłam na allegro i też mam rolki i łyżwy w jednym! Uwielbiam je mam je już niecały rok na łyżwach byłam raz ale na rolkach często jeździłam i juz czekam na wiosnę żeby się na wycieczkę wybrać :)

    OdpowiedzUsuń