poniedziałek, 23 września 2013

Poniedziałkowy zastrzyk energi

Witam!
Dzisiaj postawiłam na wieczorny trening. Jakoś w ciągu dnia nie miałam zbytnio czasu i ku mojemu zdziwieniu ćwiczenia szły mi dziś bardzo gładko. Fakt, pociłam się strasznie, momentami pot zalewał mi oczy, ale ciągle miałam ochotę na więcej i WIĘCEJ :) Dlatego leciałam z ćwiczeniami jak szalona, mam nadzieję, że jutro zbyt boleśnie tego nie odczuję :)

♥ Zaczęłam od treningu z Tomkiem i jego odsłoną Total  Fitness.
♥ Po czym przeszłam do słynnych treningów na boczki z Tiffany.
 ♥ A na koniec na dobicie 200 kcal w 20 minut z XHIT Daily


Ostatnie ćwiczenia wykonywałam po raz pierwszy ( tzn. ten zestaw bo z XHIT Daily korzystam od czasu do czasu :) ) i muszę przyznać, że bardzo mi się spodobał i na pewno w bardziej zapracowane dni, gdy nie będę miała czasu na pełen trening, to  jest świetna mini wersja. Pełny, intensywny trening w przeciągu 20 minut + ja dodałam sobie jeszcze na koniec rozciąganie. Polecam dla zabieganych! :)
A wy co dziś zrobiłyście/liście dla siebie? :)
Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. lubię XHIT Daily - na pewno wypróbuję ten trening :D

    OdpowiedzUsuń
  2. intensywny wieczór:)tak trzymaj!rano będziesz z siebie dumna

    OdpowiedzUsuń
  3. wiesz jakoś zmotywowałaś mnie do treningu:)dziękuję!i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie :) Życzę efektywnego treningu :) Również pozdrawiam :)

      Usuń